Påskhelg i strålande sol

Vilken helg, vilket väder och så varmt! Underbart har det varit med luncher i solen vid haver, grillpremiär och som grädde på moset har jag skaffat mig en snygg solglasögonbränna. En ledighet som verkligen behövdes och nu jobbar jag bara en och en halv vecka till.. Har försökt skydda magen så att den inte blivit för varm, men det är inte alltid helt lätt - den tar ju lite plats nu för tiden. Någon som vet vad som händer om magen blir för varm, de kan väl inte ta skada där inne? Är glad att jag inte kommer att var gravid över sommaren, då hade man ju oroat sig (och antagligen svettats som en galning) för att magen skulle vara för varm hela tiden.
 
Sommarens solglasögon som jag införskaffat i vår kommer från Dsquared2 och är lite retroinspirerade. Älskar färgen på dem, bågen är mörkgrå och fadar ut i ljusgrått nedåt och alla detaljer är i stål, de är inte så stora som jag brukar ha men omväxling förnöjer och jag gillar verkligen retrokänslan. 
 
 
 
 
Ikvälll blir det påskmiddag hos mamma med familjen, supermysigt skall det bli. 
Ha en helt underbar dag och glad påsk! 
 

Kommentera här: