adidas

Ååååh, vad jag är nöjd med mitt senaste köp till Emmi. Åkte förbi Freeport i Kungsbacka i onsdags när barnens mormor och moster kom förbi och passade de små lite. De kommer numer varje onsdag och tar hand om barnen några timmar så att jag kan sticka ut en sväng och vädra mina sinnen, tack så himla mycket älskade familj! På Freeport har de just nu provkollektionsutförsäljning i adidasbutiken med saker till helt fantastiska priser och jag hittade detta lilla leopardmönstrade guldkorn till Emmi för endast 150 kr. Den är i storlek 80 men stor och kommer absolut att räcka till hösten med, känns det som nu i alla fall, hoppas hoppas! De ska fylla på med mer varor ända fram till söndag verkade det som så man kanske får ta en tur till och hoppas på fler fynd. Hett tips till er som bor nära och gillar adidas barnsaker. 
 

Små händer som gärna hjälper till att plocka bort (allt annat än det som jag tänkt plocka bort.. haha). Tack tack!
 
 
Skönt att Emmi verkar gilla den lika mycket som jag, rätt jobbigt bara att hon måste tugga på allt.. Även den fina dressen från Benetton som hon har på sig är i mycket omtyckt leopard, en superfin present från deras schweiziska släktingar på ettårsdagen. 
 
 

Kraam och gomorron! 
 

Kommentera här: