Bröllop - dagen efter dagen efter

Åh, vilken kväll det var i lördags! Det var ett helt fantastiskt bröllop med vacker vigsel, god middag, underbara tal med massor av lyckotårar och härliga människor - för att inte tala om bröllopsparet. De var så vackra att man smälte och så lyckliga, så lyckliga har jag aldrig sett dem förut. En helt underbar dag och kväll som lämnar en katastrofalt mör i hela kroppen. Dansade konstant i flera timmar och har så ont i fötterna (och hela kroppen för den delen) idag, aaaj aaj.. Har inte haft så kul på läääänge och det var väldigt skönt att kunna slappna av och släppa loss när vi hade världens bästa barnvakter som tog hand om de små på ett ypperligt sätt. Tack, tack från barnen till moster och mormor, de har nog aldrig blivit så omhändertagna innan! Tog i stort sett inga bilder förutom toalettselfien där man ska se sådär sexig ut efter några glas bubbel och vin..  (antar att jag är den enda som tar dessa bilder.. host host.. hrmm). Suck, inga bilder på Anders och mig tillsammans (sicken kille jag har ska ni veta, så himla snygg i sin kostym.. kärlek!) för det fanns liksom inte tid till det när allt var så perfekt, men jag hade på mig den färgglada klänningen och har nog aldrig fått så många komplimanger i hela mitt liv så jag får nog ändå säga att den var en fullträff för mig, yay! Körde på rosa nagellack, rosa väska och rosa läppstift, men bröt av med orange skor och beige jacka. 
 
 
En liten bild lyckades jag få på den snygga killen, lite suddigt vid bordet och mitt i en konversation, men ändå. Han är rätt fin den där pappan till våra barn. Och som vi dansade sen, helt underbart att bara vara vuxna ibland och inte tänka på annat än att ha sjukt roligt! 
 
 
Med sådana här bilder är man ju inte orolig för barnen, de hade superkul hela dagen. Tänk att få 1000% uppmärksamhet ett helt dygn, mormor och moster hade delat upp sig på var sitt barn, bra taktik! Älskar att se hur barnen myser och går till dem, man blir glad i hjärtat att de har så många underbara människor i sin närhet som älskar dem och finns där när vi behöver dem. Bästa familjen, både Anders familj och min såklart. Massa tack och kärlek till er! 



 Kraam

Kommentera här: