Bröllop

Vi ska på bröllop idag, så himla härligt! Har inte varit på så många bröllop men jag älskar det, så romantiskt och lyckligt. Kärlek hela dagen (och hela framtiden helst med kanske.. haha)! Hittade klänningen efter en paniktur på stan igår - färgglad och rätt annorlunda. Försöker fortfarande bestämma mig om den är för mycket eller om den är helt rätt? Haha.. får nog ta ett beslut nu för vi ska dit om några timmar, oooops. Fick även spraya mig med brun utan sol inatt och idag (paaaanik..) för klänningen gör sig sjukt mycket bättre om man är lite brun. Nästa bröllop, då ska jag vara ute i lite bättre tid tänker jag. Jag ska det, måste det om mitt hjärta ska hålla ett tag till. Stressen igår på stan var inte att leka med, dumma mig. Men fick barnfritt några timmar så det var ju gött.. haha.. och kvällen igår spenderades på altanen med syster och hennes kille och deras lille Theodor, så söt liten tvåmånaders bäbis, ååååh.. perfekt sätt att slappna av på och varva ner lite, lite rosé och sol. Bara det blir lite varmare snart så att man kan sitta ute tills det blir mörkt så är allt perfekt, inte så mycket jag begär ändå tycker jag. Borde kunna bli hörsammad för det, eller hur? Kom nu värmen.. 
 
Mamma och min syster är på väg hit nu och ska passa barnen hela dagen och natten, första gången för dem. Kommer att gå hur bra som helst, men man är ju lite nervös såklart. Fast antagligen inte lika nervösa som de är, haha.. Vi sover i teverummet inatt när vi kommer hem så vi inte hör dem imorgon bitti, men det kommer nog bli svårt att stanna kvar allt för länge, man vill ju höra hur det gått.. Och det kommer ju att ha gått kanon, såklart! 
 
Klänningen är ett fodral från H&M och färgglad är ju bara förnamnet, men ändå mycket beige i med. Tycker den är stencool men måste se till att det andra lagret brun utan sol inte förstör allt nu.. haha.. Ni får se en bild imorgon på vad det blev för outfit till slut, must decide nu. Naglarna är precis målade och så ska jag drick lite kaffe bara, sen beslut. God morgon! 
 
 

Kvällen avnjöts utomhus (en stund i alla fall) och med ett glas rosé i handen när barnen hade somnat. Livet är ganska så gött ändå! 
 
 
Kraam
1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

oh va kul :D

Svar: ja, det var superhärligt! Kraam
Livet som Lotten

Kommentera här: